VAIN MITATTU SUORITUSTEHO
ON LUOTTAMUKSESI ARVOINEN

InMonitoring-seurantajärjestelmä mittaa Inmicsin ja yrityksesi välistä tukipalvelutoimintaa ja raportoi reaaliajassa kaiken tarvittavan yhteisiin seurantapalavereihin liittyvän tiedon. Se kertoo mm. soittojen määrän, vastaamisnopeuden, yleisimmät aiheet ja ratkaisuprosentin. InMonitoring-palvelun olennainen UpCare-palvelun osa on seurantapalaverit, joiden avulla kehitämme yhteistyötä.

INMONITORING-PALVELUN EDUT JA HYÖDYT:

  • Yrityksesi IT-käyttäjien tyytyväisyyttä mitataan määräajoin, jolloin voimme kehittää palvelua asiakaslähtöisesti
  • Palvelun laatua ja onnistumista mitataan parhaan tuloksen aikaansaamiseksi
  • Tiedät reaaliajassa, miten nopeasti Inmicsin tarjoama InHelp vastaa puhelimeen, mitä asioita IT-käyttäjäsi kysyvät ja miten ne on ratkaistu
  • Saat tietoa esimerkiksi koulutuspalveluiden ostoon.
  • Inmicsin toteuttama kartoitus helpottaa kehitystavoitteiden asettamista ja tulosten mittausta. Pidämme huolen, että valvotte oikeita asioita!

Haluatko kuulla lisää? Ota meihin yhteyttä »

Näytä
Piilota